Stage op ons hoofdkantoor?
Het hoofdkantoor van McDonald’s, ook wel bekend als onze Service Organisatie, zit in Amsterdam-Zuidoost. Ruim 100 mensen werken hier aan het beleid en de strategie van McDonald’s en het garanderen van de beste kwaliteit en service in onze restaurants.

Thought for food
Wil jij relevante ervaring opdoen bij een wereldwijd topmerk als McDonald’s? En wil je met jouw kennis op het gebied van Human Resources, Marketing, Communicatie, Insights, Operations, Finance, ICT, Development of Supply Chain ons nog beter maken? Bekijk dan onze actuele stageplaatsen om te zien of we naar jou op zoek zijn.
Bekijk hieronder ons actuele aanbod aan stages:
HBO/WO stagiair(e) Digital Marketing (start februari 2019)
McDonald’s Nederland is in beweging ‘van retail naar restaurant’ en ontwikkelt zich als merk van ‘mass naar personal’. We bieden onze miljoenen gasten de kwaliteit, snelheid, en betaalbaarheid die ze van ons gewend zijn, maar voegen daar steeds meer gemak (convenience) en beleving (experience) aan toe. Digital vormt binnen deze beweging een belangrijke driver in onze restaurants met services zoals: Table Service, de Easy Order Kiosk en McDelivery i.s.m. UberEATS. Buiten onze restaurants leren we onze gasten steeds meer digitaal kennen, via onze eigen digitale kanalen zoals de App, Email, Social Media en digitale campagnes.
Lees meer over deze stageHBO/WO stagiair(e) Consumer Insights (Start februari 2019)
De afdeling Consumer Insights zorgt voor de coördinatie en uitvoer van kwalitatieve en kwantitatieve onderzoekstrajecten ten behoeve van de marketingafdeling. Daarnaast verzorgt de afdeling marktanalyses, concurrentieanalyses en trendanalyses. Als stagiair zal je meekijken, meedenken en meewerken op de afdeling.
Lees meer over deze stageHBO/WO stagiair(e) ICT (Start februari 2019)
Tijdens jouw stage zal je meekijken, meedenken en meewerken op een dynamische afdeling die verantwoordelijk is voor zowel de ICT op het hoofdkantoor als in de restaurants.
Je werkzaamheden kunnen bijvoorbeeld bestaan uit: Aannemen, registreren en het zelfstandig managen van incidenten (calls) of assisteren bij diverse projecten op het gebied van restaurantautomatisering, infrastructuur en/of kantoorautomatisering.