Gebruik van cookies

Deze site maakt gebruik van (a) functionele cookies om jouw in persoonlijke instellingen te bewaren (b) analytische cookies en (c) tracking cookies. Door op “akkoord” te klikken, geef je er toestemming voor dat wij of derde partijen analytische cookies plaatsen met het doel om deze site te optimaliseren en tracking cookies plaatsen met het doel om een profiel op te bouwen en daardoor onze HR campagnes af te kunnen stemmen op jouw voorkeuren en om je gepersonaliseerde HR advertenties te tonen. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze onze privacy policy en onze cookieverklaring.

Akkoord

Werken bij McDonald's

HBO/WO Stagiair(e) Digital Marketing (start februari 2019)

Wie is er niet mee opgegroeid? McDonald’s. Misschien kom je zelfs nu je ouder bent nog regelmatig bij ons in het restaurant. In Nederland hebben we momenteel 245 restaurants, waar in totaal zo'n 19.500 medewerkers werkzaam zijn. Het hoofdkantoor van McDonald’s, ook wel bekend als onze Service Organisatie, zit in Amsterdam-Zuidoost. Ruim 100 mensen werken hier aan het beleid en de strategie van McDonald’s en het garanderen van de beste kwaliteit en service in onze restaurants: “Always Open for Good Times”.

Solliciteer direct

Taken en verantwoordelijkheden

McDonald’s Nederland is in beweging ‘van retail naar restaurant’ en ontwikkelt zich als merk van ‘mass naar personal’.  We bieden onze miljoenen gasten de kwaliteit, snelheid, en betaalbaarheid die ze van ons gewend zijn, maar voegen daar steeds meer gemak (convenience) en beleving (experience) aan toe.  Digital vormt binnen deze beweging een belangrijke driver in onze restaurants met services zoals: Table Service, de Easy Order Kiosk en McDelivery i.s.m. UberEATS. Buiten onze restaurants leren we onze gasten steeds meer digitaal kennen, via onze eigen digitale kanalen zoals de App, Email, Social Media en digitale campagnes.

Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:

  • Meewerken aan gave digitale campagnes en projecten;
  • Samenwerken met bureaus zoals reclamebureau TBWA, Mediabureau OMD en Databureau Databay. De teams van deze bureaus zijn een verlengstuk van het team.;
  • Ondersteuning bij het opstarten, uitvoeren & realiseren van digitale projecten in primair de eigen online kanalen (Denk hierbij aan mobiel (app), web, email en digitale touchpoints in de restaurants (zoals Kiosk / WiFi / Table Service);
  • Deskresearch op ons (digitale) merk, concurrentie en trends. McDonald’s Nederland is continue op zoek naar verbetering van de inzet van onze eigen online kanalen;
  • Het uitvoeren van voorbereidende taken voor projecten, zoals het opzetten van planningen;
  • Ondersteuning bij het opzetten van presentaties voor interne stakeholders.

Wie zoeken wij?

  • Je bent een derde- of vierdejaars Hbo- of Wo-student;
  • Je studeert in de richting van (Digital) Marketing, Commerciële Economie of Bedrijfskunde;
  • Je bent beschikbaar voor ca. 5 maanden (Het liéfst 5 werkdagen per week);
  • Je hebt affiniteit met technologie en data gedreven marketing (CRM);
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Heb je al ervaring met vergelijkbare werkzaamheden? Vergeet dit dan niet te noemen! Dit is namelijk een pré.

Wat bieden wij?

  • Een toffe meeloopstage;
  • Marktconforme stagevergoeding;
  • Een kijkje in een grote, internationale organisatie;
  • De mogelijkheid om jouw talenten te laten zien;
  • De ruimte om je eigen initiatief te tonen;
  • Een gezellige, informele werksfeer;
  • Een boost aan kennis en kunde op het gebied digital marketing;
  • Een begeleider die jou graag verder helpt.

Contactgegevens

Enthousiast?

Stuur dan je CV en motivatiebrief naar guusje.vrieze@nl.mcd.com en wie weet, tot snel!

Solliciteer direct